Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Piecu konkurējošu restorānu analīze', 1.
  • Paraugs 'Piecu konkurējošu restorānu analīze', 2.
  • Paraugs 'Piecu konkurējošu restorānu analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

„Vincents” ir ļoti augstas klases restorāns un tā šefpavārs ir autoritāte Latvijas iedzīvotāju vidū. Ēdieni un dzērieni šeit ir ļoti dārgi un ne katrs var šeit atļauties pasūtīt banketu vai pavakariņot. Šeit parādās daudzu bagātu cilvēku iezīme snobisms, tas nozīmē demonstrēt citiem savu labklājību un augsto dzīves līmeni ar to, ko viņš var atļauties. ‘’Vincents‘’ ir uzņēmis un apkalpojis daudzus ļoti slavenus un populārus cilvēku. „Vincenta‘’ reklāmas ir izvietotas pārsvarā ārzemniekiem domātajos preses izdevumos, jo tepat Latvijā īpaši lielas vajadzības pēc šādas reklāmas nav. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants