Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 1.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 2.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 3.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 4.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 5.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 6.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 7.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 8.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 9.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 10.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 11.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 12.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 13.
  • Referāts 'Administratīvās tiesības', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  ADMINISTRATĪVĀ ATBILDĪBA    4
2.  ADMINISTRATĪVAIS PĀRKĀPUMS    6
2.1.  ADMINISTRATĪVĀ PĀRKĀPUMA SASTĀVS    7
3.  ADMINISTRATĪVAIS SODS    8
3.1.  ADMINISTRATĪVĀ SODA VEIDI    9
3.2.  ADMINISTRATĪVĀ SODA MĒRĶIS UN FUNKCIJAS    10
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    14
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba autors rakstot šo referātu, analizējot savas domas ir nonācis pie dažiem secinājumiem. Katru dienu mūsu dzīvē notiek daudz pārmaiņu, pat tās ko ikdienā mēs nepamanām vai nevēlamies pamanīt. Tas saistīts ar administratīvajiem pārkāpumiem par ko seko administratīvie sodi. Nav tādas dienas bijušas, kad nebūtu pārkāpti administratīvie pārkāpumi, gan ceļu satiksmē, gan arī uz ielas, vienkārši, kad cilvēki pārvietojas. Protams, visus šos pārkāpumus, likuma sargi nav spējīgi ievērot, tāpēc daudzi no šiem pārkāpumiem ir palikti nepamanīti un nav fiksēti. Gandrīz katrs ir saskāries ar policiju un likumu normām. Latvijā gandrīz katru likumu normu ir iespējams apiet ar citu likumu normu, kas ir augstāks, ja skatās no normu hierarhijas. Darba autors referātā minēja pārsvarā divu veidu iestādes, kas kontrolē, lai tiku ievērota sabiedriskā kārtība un šīs iestādes arī piemēro administratīvos sodus. Saskaņā ar Latvijas Administratīvā pārkāpuma kodeksu, ir vēl noteiktas iestādes un amatpersonas, ka ir tiesīgas uzlikt administratīvos sodus un saukt pie administratīvās atbildības, bet darba autors ikdienā saskaras ar valsts policiju un pašvaldības policiju, tieši tāpēc referāts bija veidots uz šiem pamatiem. Daudzi uzskata, ka sodi par administratīvajiem pārkāpumiem ir jāpalielina, bet es uzskatu, ka sodu lielums nav atkarīgs no tā, cik daudz cilvēku pārkāps likumus vai viņi sāks domāt. Nepieciešamas ir savādākas metodes, lai personas audzinātu. Iespējams varētu uzlikt par pienākumu, pašvaldības policijai izlemt, vai personai dot administratīvo arestu un uz cik diennaktīm un par visdažādākajiem pārkāpumiem, jo personām uzliek naudas sodus, un bieži ir dzirdēts, ka viņiem ir vienalga, neviens nemaksās, tad iestādei ir jāvēršas pie parādpiedzinējiem un atkal tas aizņem laiku.
Priekšlikumi būtu, palielināt valsts amatpersonu algas, kas uzrauga administratīvos pārkāpumus, kā arī darba autors uzskata, ka nepieciešams, gan naudas sods, gan papildus šim naudas sodam noteikt administratīvo arestu kā pamatsodu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants