Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Makrovides analīze', 1.
  • Paraugs 'Makrovides analīze', 2.
  • Paraugs 'Makrovides analīze', 3.
  • Paraugs 'Makrovides analīze', 4.
  • Paraugs 'Makrovides analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Kopumā šai videi ir pozitīva ietekme uz tūrisma uzņēmumiem, jo, piemēram,tas, ka cilvēki cenšas būt vairāk videi draudzīgi, un nodarbojas ar fiziskām aktivitātēm, paver vairāk iespēju tūrisma jomā radīt arvien jaunus produktus, lai apmieriātu cilvēku vēmes un vajadzības.
Valsts un politiskā vide
• Valsts piemēro augstu nodokļu likmi, neatbilstoši gūtajiem ienākumiem, tādejādi pazeminot vēlmi radīt jaunus tūrisma uzņēmumus.
• Pieaug produktu cenas, tāpēc arī ēdināšanas uzņēmumos cenas paaugstinās, tam seko arī pircēju pieprasījuma kritums
• Pieaugot viesnīcu cenām, samazinās arī klientu skaits.
Valsts un politiskā vide negatīvi ietekmē tūrisma uzņēmumus, jo pieaugot nodokļem, paaugstinoties produktu cenām, un citu faktoru dēļ cilvēki vairs nevēlas apmeklēt tās vietas, kuras apmeklējuši pirms tam. Cilvēki meklē lētākus risinājumus. Tāpēc šajā gadījumā ieguvējs ir tikai valts, nevis paši uzņēmēji.
Tehnoloģiskā vide
• Parādās arvien jauni, līdz šim nebijuši tūrisma produkti, un apkalpošanas veidi
• Attīstās zinātne un tehnika, tādejādi pilnveidojot tūrisma pakalpojumu kvalitāti.

Atlants