Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Reklāmas loma un iespējas uzņēmuma tēla veidošanā', 1.
  • Eseja 'Reklāmas loma un iespējas uzņēmuma tēla veidošanā', 2.
  • Eseja 'Reklāmas loma un iespējas uzņēmuma tēla veidošanā', 3.
  • Eseja 'Reklāmas loma un iespējas uzņēmuma tēla veidošanā', 4.
  • Eseja 'Reklāmas loma un iespējas uzņēmuma tēla veidošanā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēki, kas piedalījās akcijā varēja uztaisīt bildi rāmītī ar uzņēmuma logotipu un dabūt “Actimel” dzērienu. It īpaši bērniem un pusaudžiem, kas aktīvi izmanto sociālus tīklus patika šī te aktivitāte. Dabūjot bezmaksas dzērienu, tiem, kas piedalījās akcijā - veidojas ļoti laba attieksme pret konkrētu uzņēmumu un, iespējams, turpmāka velme pirkt konkrētu produktu.
Mūsdienās “eko” tēma ir ļoti populāra. Arvien vairāki cilvēki cenšas mainīt savu dzīves veidu lai cīnīties ar apkartējas vides piesārņošanu. Tieši tāpēc, šobrīd, vēl viens veids, kā tieši reklāma var uzlabot organizācijas tēlu ir tāda reklāma, kurā uzņēmums izsakās par cieņas pilnu attieksmi pret dabu un apkārtējo vidi. Viens no dažiem uzņēmumiem ir “Coca Cola”. (2.attēls).

Autora komentārsAtvērt
Atlants