Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 1.
  • Referāts 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 2.
  • Referāts 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 3.
  • Referāts 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 4.
  • Referāts 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 5.
  • Referāts 'R.Fišera grāmatas "Mācīsim bērniem domāt" analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Savam darbam izvēlējos Roberta Fišera grāmatu „Mācīsim bērniem domāt” un nebiju vīlusies. Šis darbs man likās interesants ar saviem plašajiem spriedumiem par iespējām, kādas būtu jāizmanto, lai bērni, kuri šobrīd vēl sēž skolas solā, vēlāk izaugtu par domājošiem, spriest spējīgiem cilvēkiem.
Turpmāk mēģināšu sīkāk izanalizēt un atklāt manus iespaidus par šo grāmatu. Sākšu ar jautājumu, uz kuru atbildes patiesībā var atrast visā grāmatas garumā: Kas ir domāšana?
Pati galvenā atziņa, kuru guvu lasot grāmatu saistībā ar šo jautājumu, ir tā, ka, neskatoties uz dažādām citām agrākām teorijām, domāšana tomēr ir galvenais process cilvēka dzīvē. Piekrītu, ka tikai domāt spējīgs cilvēks spēj cīnīties ar dzīves problēmām, spēj izvirzīt tālejošus mērķus un spēj tos arī sasniegt. Kā norāda autors, domāšana ietver gan kritisko, gan radošo psihes aspektu, tā iesaistās ikvienā psihes norisē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants