Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 1.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 2.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 3.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 4.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 5.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 6.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 7.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 8.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  NĀKOTNES ORGANIZĀCIJAS GALVENĀS ĪPAŠĪBAS    4
2.  NĀKOTNES ORGANIZĀCIJU VEIDI    7
2.1.  Horizontālas korporācijas    7
2.2.  Tīklu organizācijas    7
2.2.1.  Virtuālas organizācijas    8
  SECINĀJUMI    9
  IZMANTOTAS LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Nākotnes organizācijas jābūt elastīgam, lai pielāgotos ārējām izmaiņām.
• Uzticība indivīdam kļūs par svarīgu nākotnes organizācijas īpašību, kas nodrošinās cilvēku piedalīšanos problēmu risināšanas procesā.
• Komandu darbs, būs svarīgāks par individuālo darbu. Komandas tiks veidotas atbilstoši mērķiem un uzdevumiem. Grupas jeb komandas tiks veidotas vai izformētas atbilstoši mērķiem.
• Organizācijām ir jāpielāgojas klientu prasībām un nodrošināt klientiem jaunus pakalpojumus — organizatoriskus, tehnoloģiskus vai struktūras. Par svarīgu konkurētspējas faktoru kļūst prasme veidot attiecības starp darbiniekiem, pārvaldīt darbu un personālu.
• Nākotnes organizācijas būs raksturīga tieksme uz asortimenta paplašinājumu un produkcijas maiņu. Bet ne tikai produkcijas, bet arī darbinieku un piegādātāju maiņa.
• Nākotnes organizācijām var būt vairāki veidi. Horizontālas korporācijas balstīsies uz komandas darbu. Tīklu organizācijas balstīsies uz sadarbību ar citām kompānijām. Virtuālas kompānijas piedāvās virtuālus produktus.
• Nākotnes organizācijas lielā mēra tiks izmantotas tehnoloģijas, komunikācijas un sadarbības principi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants