Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirgvedības komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma', 1.
  • Konspekts 'Tirgvedības komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma', 2.
  • Konspekts 'Tirgvedības komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma', 3.
  • Konspekts 'Tirgvedības komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma', 4.
  • Konspekts 'Tirgvedības komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma', 5.
  • Konspekts 'Tirgvedības komunikāciju veidi, to pielietojamība. Reklāma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgvedības MIX un komunikācijas MIX – katrs MIX elements pats par sevi spēj izplatīt informāciju.
Preces MIX
Ar preci saistošie raksturlielumi:
materiālie raksturlielumi – nosaka fiziskās preces īpatnības; garantijas, krāsa, iepakojums;
nemateriālie raksturlielumi – emocionālā novērtējuma elementi: patērētāju piesaistes pakāpe, prestižs, ērtības utt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants