Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Etiķete', 1.
  • Referāts 'Etiķete', 2.
  • Referāts 'Etiķete', 3.
  • Referāts 'Etiķete', 4.
  • Referāts 'Etiķete', 5.
  • Referāts 'Etiķete', 6.
  • Referāts 'Etiķete', 7.
  • Referāts 'Etiķete', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Vēl pirms dažiem gadiem vārds „etiķete” neizraisīja īpašu interesi, jo saistījās ar kaut ko smalku, reti sastopamu, pieejamu tikai izredzētajiem. Toties šodien etiķetes un starptautisko pieklājības normu ievērošana ir mūsu ikdienas sastāvdaļa. Tā ir nepieciešamība, kas sekmē sadarbību, palīdz veiksmīgāk kārtot darba jautājumus un uzlabot attiecības ar partneriem. Katram lietišķajam cilvēkam, kurš domā par savu biznesu un karjeras nākotni, to ir labi jāiegaumē. Un to jāsaprot arī visiem biroju darbiniekiem, jo klientu un partneru saskarsme ar iestādi diezgan bieži sākas tieši ar šiem cilvēkiem.
Ignorēt etiķetes principus un uzvedības normas nozīmē tīši izjaukt pieņemtās attiecību normas un komunikācijas dalībnieku izvirzītos mērķus. Atteikties no gadsimtos pārbaudītām un vispārpieņemtām normām nebūtu prātīgi, jo īpaši tādēļ, ka tādējādi nāktos atteikties arī no ētiskām un estētiskām vērtībām, kas attiecas uz ikvienu uzvedības standartu.
Diemžēl ir ne mazums cilvēku, kuri uzskata, ka ievērot uzvedības normas nozīmē sevi pazemot. Viņiem šķiet, ka pievērst uzmanību tam, kā ģērbties, sēdēt, ēst, sasveicināties, sagaidīt un pavadīt viesus, ir laika tērēšana sīkumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants