Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Ideāla uzņēmēja (komersanta) raksturojums', 1.
  • Eseja 'Ideāla uzņēmēja (komersanta) raksturojums', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Jābūt godīgam pret saviem klientiem, partneriem, darbiniekiem un visiem, ar kuriem strādā, un pats galvenais, jābūt godīgam pret sevi. Nelieciet mērķus un termiņus, kurus nevarat sasniegt, un nepārdodiet produktu, kura jums nav. Vislabākā mārketinga un zīmola veidošanas stratēģija ir atrast to, ko jūsu uzņēmums faktiski piedāvā, un pēc tam to paveikt pēc iespējas labāk. Pēc tam, kad visu jau esam apsprieduši un sagatavojuši, mums būs kritiski jāaplūko paveiktais un jāuzrāda veselīgs pragmatisms. Apņemšanās ievērot sākotnējo plānu, kas neatbilst mūsu pašreizējai situācijai, visticamāk, nenāks par labu mūsu biznesam. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants