Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 1.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 2.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 3.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 4.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 5.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 6.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 7.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 8.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 9.
  • Prezentācija 'Latvijas lielākās tirdzniecības partnervalstis', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā tirdzniecība
globālajā ekonomikā preces un pakalpojumi tiek apmainīti pāri nacionālajām robežām. Šo apmaiņu sauc par starptautisko tirdzniecību.
Starptautiskajai tirdzniecībai ir daudz priekšrocību, jo preces ražo un apmaina ar mazākām tiešajām ražošanas izmaksām, valstis tirgojas tikai ar to produkciju, kuru ražo lētāk nekā tirdzniecības partneri un kuras ražošanai iztērē salīdzinoši mazāk resursu.

Par Latvijas priekšrocību var uzskatīt ģeogrāfisko stāvokli un kokapstrādi.

Svarīgāko pārtikas produktu eksports 2008.gadā
Dažāda veida piena produktu visvairāk tika izvests uz ES valstīm
Uz ES valstīm tika nosūtīts 69,7% svaigu un saldētu zivju. Lielākie tirdzniecības partneri bija Lietuva – 24,8%, Igaunija - 20,6%, Francija - 11,2% un Baltkrievija-16,9%.
Uz ES izveda 47,3% zivju konservu.
Lielākās degvīna eksporta partnervalstis bija Amerikas Savienotās Valstis, Kipra un Kanāda.
Uz ES valstīm izveda 59,5% alus. Eksportēts tika arī uz Krieviju – 38,3% no alus eksporta kopapjoma.
Cigaretes izveda galvenokārt tikai uz ES valstīm – 95,2%.…

Atlants