Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 1.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 2.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 3.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 4.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 5.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 6.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 7.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 8.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 9.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 10.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 11.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 12.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 13.
  • Paraugs 'Pasākuma komunikācijas plāns', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Komunikācijas mērķi    4
3.  Mērķauditorija    4
4.  Pamatvēstījum    5
5.  Pasākuma raksturojums    6
6.  Pasākuma norises plāns    7
7.  Komunikācijas instrumenti    8
8.  Mediju saraksts    9
9.  Informācija    9
10.  Nepieciešamie resursi    10
11.  Sadarbības partneri/atbalstītāji    11
12.  laika graiks    12
13.  Novērtēšana    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    13
Darba fragmentsAizvērt

9. Informācija
Tika veikts šā gada 2018 pasākuma komunikācijas analīze, kurā tika veikta Instagram monitorings.
Apskatījām arī citus sociālos medijus , tika konstatēts, ka cilvēki ‘likoja’ un ‘sheroja’ facebook, instagram vienādi. Visur gan bildēm, gan video ir aptuveni no 10-35 like, un iespējams pāris ieliktas bildes bija ‘šherotas’.
Šobrīd skatoties pēc pagājušajiem pasākumiem saprotu, ka informācijas sniegšana ir pietiekoša sociālajos medijos, bet iespējams viņai būtu jābūt uzrunājošākai. Facebook ir ļoti daudz dažādu bilžu un video, bet neviens pat nav uztaisījis ‘Event’ par pasākumu, bet mūstdienās tam ir ļoti liels pieprasījums un no tā bieži at ir atkarīgs apmeklētāju skaits un var vismaz nedaudz saprast uz kādu auditoriju var cerēt un aptuvenais skaits.
Analizējot iepriekš minēto ir skaidrs, ka ir jāpiesaista lielāka auditorija un kaut kas ir jāmaina informācijas reklamēšanā sociālajos medijos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants