Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 1.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 2.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 3.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 4.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 5.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 6.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 7.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 8.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 9.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 10.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 11.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 12.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 13.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 14.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 15.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 16.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 17.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 18.
  • Referāts 'Atsevišķu produktu reklamēšanas tiesiskā regulējuma īpatnības', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  ALKOHOLISKO DZĒRIENU REKLAMĒŠANĀS IEROBEŽOJUMI    4
2.  TABAKAS REKLAMĒŠANAS IEROBEŽOJUMI    7
3.  SOCIĀLIE TĪKLI UN “INFLUENCERU” MĀRKETINGS    9
4.  ZĀĻU REKLAMĒŠANAS KĀRTĪBA    12
5.  LATVIJAS REKLĀMAS PROFESIONĀĻU ĒTIKAS KODEKSS    15
6.  SECINĀJUMI    16
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    17
Darba fragmentsAizvērt

6. SECINĀJUMI
Referāta rezultātā autore izdara sekojošus secinājumus:
1. Alkoholisko dzērienu reklāmā ir jāietver informācija, kas brīdina sabiedrību par alkohola lietošanas negatīvo ietekmi, kā arī informē par alkoholisko dzērienu pārdošanas, iegādāšanās un nodošanas aizliegumu nepilngadīgām personām, tomēr precīza reklāmā iekļaujamā frāze likumā nav noteikta.
2. Uz e-cigarešu smēķēšanu attiecas tie paši smēķēšanas ierobežojumi un aizliegumi, kas tiek piemēroti tabakas izstrādājumu smēķēšanai, tomēr lielākā daļa satura veidotāju jeb influenceru tos neievēro.
3. 70% jauniešu vairāk uzticas influenceriem nekā tradicionālajiem medijiem, tāpēc uzņēmuma pareiza viedokļa līdera jeb influencera izvēle, veicinās produktu pārdošanu un atpazīstamību.
4. Patērētāju tiesību aizsardzības centra izstrādātie satura veidotāju principi ir izstrādāti ļoti virspusēji, tomēr tas nenoņem atbildību influenceriem un reklāmu devējiem ievērot citus likumus, kas saistīti ar reklāmu izvietojumu.
5. Ministru kabineta izstrādātie noteikumi Nr. 378 "Zāļu reklamēšanas kārtība un kārtība, kādā zāļu ražotājs ir tiesīgs nodot ārstiem bezmaksas zāļu paraugus" ir izstrādāti korekti un veicina drošāku iespēju klientiem netikt būt maldinātiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants