• CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības (loģistikas, ražošanas) uzņēmumos Latvijā

     

    Referāts11 Uzņēmējdarbība, Vadība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.09.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 1.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 2.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 3.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 4.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 5.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 6.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 7.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 8.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 9.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 10.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 11.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 12.
  • Referāts 'CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un ne', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Klientu attiecību pārvaldīšana    3
2.  Mazumtirdzniecība Latvijā    6
  Secinājumi un priekšlikumi    7
  Izmantotā literatūra un avoti    8
Darba fragmentsAizvērt

CRM izmantošana
Pēdējos gados interneta videi ir bijusi liela ietekme uz uzņēmējdarbību un lojālu attiecību nostiprināšanu. Līdz ar tehnoloģiju attīstību, kas ietver datorus un mobilās ierīces, biznesa vadība ir ievērojami uzlabojusies. Mūsdienās tehnoloģiskās ierīces pierāda, ka ir viens no efektīvākajiem saziņas līdzekļiem starp cilvēkiem (Stefanov, Varbanova, Stefanova & Ivanov, 2023, 785)
Biznesa vidē ir jātiek galā ar lielu informācijas apjomu, kas nozīmē lielu daudzumu elektronisko un papīra dokumentu apstrādi. Šī iemesla dēļ tiek izgatavotas lietojumprogrammas, lai uzlabotu uzņēmumu darbības, mārketinga vadību, attiecības starp klientiem – uzņēmumiem. Uzņēmuma galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus un tos noturēt ilgtermiņā. Lai šajos uzdevumos uzņēmumam būtu vieglāk un efektīvāk strādāt, tiek radītas inovatīvas programmatūras klientu attiecību pārvaldīšanai jeb CRM (turpmāk - CRM). CRM sistēmas izmanto, lai uzlabotu vadību un radītu labākas kvalitātes un ilgstošas attiecības ar klientiem.. CRM galvenokārt izmanto uzņēmumi un organizācijas, kuras galvenais mērķis ir atvieglot attiecību vadīšanu ar pašreizējiem un potenciālajiem klientiem. CRM sistēmas palīdz uzņēmumiem mijiedarboties ar klientiem izveidojot profilu datu bāzi. Pateicoties CRM lietojumprogrammām, iespējams palielināt pārdošanas apjomus, uzlabot attiecības ar klientiem kā arī uzlabot informācijas apmaiņu starp darbiniekiem, kā arī samazināt izmaksas. (Stefanov u.c, 2023, 786)

Autora komentārsAtvērt
Atlants