Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 1.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 2.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 3.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 4.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 5.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 6.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 7.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 8.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 9.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 10.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 11.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 12.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 13.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 14.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 15.
  • Referāts 'Mācību iestādes un pedagoģiskā procesa pētījums', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  MĀCĪBU IESTĀDES UN PEDAGOĢISKĀ PROCESA PĒTĪJUMS   
1.1.  Mācību iestādes vides pētījums   
1.2.  Mācību iestādes dokumentācija   
1 3.  Novērojumi, apraksti, zīmējumi par pedagoģisko procesu, skolotāju un skolēnu saskarsmi   
1.4.  Profesionālās kvalifikācijas ievadprakses uzdevumi   
2.  PRAKSES DIENASGRĀMATA   
Darba fragmentsAizvērt

. MĀCĪBU IESTĀDES VIDES PĒTĪJUMS
o Vispārīgas ziņas, kontaktinformācija (Adrese, telefoni, e- pasts), iestādes vadība.
Uzrakstiet novērojumus, analizējot tālāk minētās vadlīnijas:
o Mācību iestādes apkārtnes raksturojums (piem., kādas ekonomiskās, fiziskās, sociālās un
kultūras iezīmes var novērot, u.c);
o Mācību iestādes un sabiedrības saikne (piem., Vai lielākā daļa skolēnu/ skolotāju/ darbinieku dzīvo netālu? Cik liela laika daļa tiek pavadīta skolā?), skolas sadarbības partneri;
o Mācību iestādes kā fiziskas iestādes vides raksturojums (piem., Kāds ir mācību iestādes iekārtojums? Kā iekārtotas klases? Kā iekārtotas un kādiem mērķiem tiek lietotas citas telpas? Kā mācību iestāde ir nodrošināta ar mācību līdzekļiem? Kādā stāvoklī ir mācību iestādes apkārtne/telpas?);
o Daži fakti par mācību iestādes vēsturi (dibināšanu, ievērojamākiem vēstures notikumiem, tradīcijām, u.c);
o Interesanti fakti, notikumi no mācību iestādes dzīves;
o Skolotāju, skolēnu un vecāku attieksme pret skolas ģeogrāfisko, sociālo kontekstu un materiālo nodrošinājumu;
o Mācību iestādes ieguldījums sabiedrības izglītošanā un kultūrvides attīstībā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants