Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 1.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 2.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 3.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 4.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 5.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 6.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 7.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 8.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 9.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 10.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 11.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 12.
  • Referāts 'Apdāvināti bērni ar vizuālās mākslas spējām', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Apdāvinātība   
3.  Vizuālas mākslas spējas   
4.  Apdāvināts bērns ar vizuālas mākslas spējām   
4.1  Uzvedības pazīmes, kas liecina, ka bērns ir apdāvināts ar vizuālas mākslas spejām   
4.2  Apdāvinātība mākslas darbos   
4.3  Vizuāli apdāvinātiem bērniem piemīt mākslinieciskas domāšanas prasmes   
5.  Iztēles attīstīšana. Nulles punkts   
6.  Zelta noteikumi, lai veicinātu radošo domāšanu   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Šo tēmu saistībā ar apdāvinātību izvēlējos, jo ,manuprāt, cilvēks ar vizuālas mākslas spējām nav tikai spēcīgs zīmēšana , tēlotājmākslā vai veidošanā. Manuprāt, šie cilvēka tipi ir burvīgi visā savā būtība, viņu pārliecība un radošuma izpausmes mani vienmēr ir vilinājuši.
Šīs personas atšķīrās ne tikai ar savu nodarbošanos, bet arī ar dzīves uztveri, izskatu un dzīvošanas manieri. Uzsākot rakstīt šo tēmu biju pārliecināta, ka informācija būs atlieku likām, jo pasaulē mākslinieki un radošas personības ir ļoti daudz, bet kļūdījos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants