Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Konkurences metodes', 1.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 2.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 3.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 4.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 5.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 6.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 7.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 8.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 9.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 10.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 11.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 12.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 13.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 14.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 15.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 16.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 17.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 18.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 19.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 20.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 21.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 22.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 23.
  • Referāts 'Konkurences metodes', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Konkurence   
1.1.  Konkurences veidi   
1.2.  Konkurētspējas novērtējums   
1.3.  Konkurences cena   
1.4.  Konkurence un reklāma   
2.  Konkurences analīzes metodes   
2.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica   
2.2.  Konkurences novērtēšanas subjektīvā metode   
2.3.  Portera modelis   
3.  A/S „Rīgas piena kombināts” konkurences analīze   
3.1.  Uzņēmuma A/S„Rīgas piena kombināts” raksturojums   
3.2.  Portera piecu spēku modeļa izmantošana saldējuma nozarē   
3.3.  Konkurences subjektīvās metodes izmantošana   
3.4.  Rezultātu salīdzinājums   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Darba izstrādes procesā tika izmantoti dažādi pētījuma avoti. Piemēram, pētīta literatūra, iepazīti dažādi informācijas avoti, analizēta un izvērtēta AS „Rīgas piena kombināts” konkurences analīzes. Izmantota vispārējā un speciālā literatūra - A. Rožkalns, A. Zālīte, I. Soide, R. Vilīte „Tirgzinības pamati: mācību līdzeklis”, Grigorijs Oļevskis „Uzņēmējs un tirgus”, Džims Blaits „Mārketings: rokasgrāmata”, Georgs Libermanis „Tirgus, cena, konkurence”, I. Geipele „Tirgvedības stratēģiskā vadīšana būvniecībā: mācību grāmata” un E.Gaile-Sarkane, I.Andersone, R.Greitāne „Situācijas un uzdevumi tirgzinībās”. Kā arī tika izmantoti interneta resursi. No šiem literatūras avotiem iegūti skaidrojumi konkurencei, konkurences analīzes metodēm, kā arī informācija par A/S „Rīgas piena kombināts”.
Kursa darbā tiek analizēta A/S „Rīgas piena kombināts” uzņēmuma saldējuma nozare.
Darba struktūra. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, 11 apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, bibliogrāfiskā saraksta un 4 attēliem.
Laika struktūra:
1) 1. posms – teorijas izpēte no 2011. gada 3. oktobra līdz 2011. gada 16. novembrim;
2) 2. posms – datu vākšana no 2011. gada 13. novembra līdz 2011. gada 17. novembrim;
3) 3. posms – secinājumu un darba uzrakstīšana no 2011. gada 3. oktobra līdz 2011. gada 14. decembrim.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants