Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts '“Spilva” gaļas mērces tirgus raksturojums', 1.
  • Referāts '“Spilva” gaļas mērces tirgus raksturojums', 2.
  • Referāts '“Spilva” gaļas mērces tirgus raksturojums', 3.
  • Referāts '“Spilva” gaļas mērces tirgus raksturojums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Spilva” (turpmāk – “Spilva”) ir modernākais augļu – dārzeņu pārstrādes uzņēmums Baltijā, kas savu darbību uzsāka 1992. gadā. Šobrīd uzņēmums ir vadošais ēdienu piedevu ražotājs Latvijā, tajā ir ieviestas kvalitātes sistēmas pēc starptautisko standartu prasībām. No uzņēmumā kopējā saražotā produktu apjoma 13% tiek realizēta eksporta tirgos. Eksporta valstis ir Lietuva, Igaunija, Krievija, Austrālija, Vācija un ASV, taču norit darbs pie būtiskas eksporta tirgus paplašināšanas. “Spilvas” tomātu mērces un kečupi aizņem ap 55% Latvijas tirgus.
Manis izvēlētās mērces gaļas ēdieniem sastāvā ir sīpoli, burkāni, pupiņas un kukurūza, šī gardā mērce ir ļoti praktiska, jo no tās tiki dažu minūšu laika ir iespējams pagatavot gulašu, taču to var izmantot arī kā piedevu otrajiem gaļas ēdieniem. Šī mērce nesatur konservantus, tādēļ pēc atvēršanas tā ir noteikti jāglabā ledusskapī, taču neatvērtu to var glabāt līdz pat 24 mēnešiem. Mērce tiek fasēta 0,53 l stikla burciņās, kas ir ļoti ērtas, jo pēc lietošanas tajās var iepildīt ievārījumu vai krējumu. 100g mērces gaļas ēdieniem satur tikai 58,6 kkal, kas, salīdzinot ar citām mērcēm un kečupiem, ir salīdzinoši maz, jo, piemēram, “Spilvas” kečupa “Saldais” 100g ir 81,5kkl, bet kečupa “FELIX” 100g ir pat 400 kkal, un šī gaļas mērce satur tikai 1g tauku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants