Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 1.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 2.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 3.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 4.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 5.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 6.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 7.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 8.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 9.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 10.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 11.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 12.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 13.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 14.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 15.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 16.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 17.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 18.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 19.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 20.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons SIA "Sunny"', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Uzņēmuma nosaukums un atrašanās vieta    5
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Nozares apraksts    5
1.4.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    6
1.5.  Uzņēmuma plāni    6
1.6.  Uzņēmuma vajadzības    6
2.nodaļa.  Produktu raksturojums    7
2.1.  Pakalpojumu veidi    7
2.2.  Preču un pakalpojumu sortiments un cenas    7
2.3.  Skaistumkopšanas salonu pakalpojumu dzīves cikls    8
3.nodaļa.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus segments    9
3.2.  Konkurentu apraksts    10
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    11
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    11
4.1.1.  Tirgus tips    11
4.1.2.  Mērķi    11
4.1.3.  Pieprasījuma noteikšana    11
4.1.4.  Cenu veidošanas metodes    12
4.2.  Preces virzīšana tirgū    13
4.2.1.  Reklāma    13
5.1.  Uzņēmuma izvietojums    14
5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    14
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    15
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    15
6.2.  Nodarbinātās personas    15
7.nodaļa.  Risks un problēmas    18
8.nodaļa.  Finanšu informācija    19
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāna nozīme
SIA „Sunny” biznesa plāns sastādīts, kā palīgs uzņēmuma vadītājam uzņēmējdarbības uzsākšanai un uzņēmuma vadīšanai, kā arī bankas kredīta saņemšanai. Dotā biznesa plāna uzrakstīšanas nepieciešamība ir iespēja novērot firmas reālo darbību laika gaitā. SIA „Sunny” biznesa plāns paredzēts arī darbinieku interešu apmierināšanai un partneru vai investoru piesaistīšanai.

Pakalpojumi
SIA „Sunny” piedāvā profesionālā masiera, friziera, manikīra pakalpojumus kā arī augstas kvalitātes solārijus.
Visu veida pakalpojumu sniegšanai tiek izmantoti tikai visaugstākās kvalitātes līdzekļi, kas ir apstiprināti ar starptautiskajām licencēm.
Pakalpojumus klienti var izmantot kompleksā vai katru atsevišķi, pie tam tiek īstenota elastīga atlaižu sistēma solārija un masiera apmeklētājiem.

Tirgus apraksts
SIA „Sunny” sniedz pakalpojumus, kurus pircēji uzskata par atšķirīgiem no visu citu uzņēmumu pakalpojumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants