Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētais mācību modelis', 1.
  • Konspekts 'Integrētais mācību modelis', 2.
  • Konspekts 'Integrētais mācību modelis', 3.
  • Konspekts 'Integrētais mācību modelis', 4.
  • Konspekts 'Integrētais mācību modelis', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja un skolēnu darbība
Skolotāja aicina skolēnus izvietoties aplī, lai sasveicinātos. Katram skolēnam rosina pateikt laba vēlējumu pārējiem skolēniem. Kopā ar skolēniem noskaita sasveicināšanās dzejolīti:
Saulīte jau logā skatās,
Jauna diena klāt!
Labu rītu teiksim visiem –
Skaļi, skaļi tā – labrīt!!!
Skolotāja rosina atminēt skolēniem mīklu – balta zeme, melna sēkla?
Skolēni izsaka savas idejas, kopīgi noskaidro ar skolotāju, ka tā ir grāmata. Tad skolotāja rosina padomāt, kas ir grāmata, kas tajā tiek rakstīts? Skolēni izsaka savas domas, kopīgi nonāk pie secinājuma, ka grāmatās ir dažādas gudrības rakstītas.
Tad skolotāja uzsāk stāstu. Pasaulē dzīvoja divi zēni – Zinītis un Nezinītis. Skolotāja rosina padomāt, kāpēc zēniem tādi interesanti vārdi doti? Zinītis smēlās gudrības grāmatās, skolā, bet Nezinītis bija dzirdējis, ka gudrības var atrast arī dzīvē, tādēļ vienu dienu viņš nolēma doties tās meklēt. Skolotāja aicina doties līdzi arī skolēnus, bet pirms tam rosina sameklēt sev ceļa biedru.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants