Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 1.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 2.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 3.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 4.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 5.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 6.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 7.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 8.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 9.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 10.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 11.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 12.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 13.
  • Referāts 'Stratēģiskais plāns uzņēmumam', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma raksturojums    3
  Uzņēmuma misija    4
  Ārējā vides analīze    6
  Iekšējā vides analīze    9
  SVID analīze    11
  Stratēģijas raksturojums    12
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma raksturojums.
SIA „Mēbeļu dizains” tika nodibināts 2001 gadā.
Pamatdarbība ir saistīta ar mēbeļu tirdzniecību : virtuves mēbeles, mēbeles bērnu istabām un mīkstās mēbeles. Uzņēmuma darbība notiek sekojoši: prece tiek pārdota caur tirdzniecības vietām uz turieni tā tik piegādāta ar firmas transportu.
Par tirdzniecības apjoma pieaugumu atbild: mārketinga nodaļa un pārdošanas nodaļa.
Marketinga nodaļa atbild par sekmīgām reklāmas kampaņām, pietiekošo informācijas materiālu pieeju tirdzniecības vietās, pētījumu veikšanu un citām ar marketingu saistītām darbībām.
Mazumtirdzniecība notiek caur firmas veikaliem , kā arī noslēdzot līgumus ar citām tirdzniecības vietām, kuras vēlās realizēt mūsu produkciju.
Mēbeļu piegāde notiek kā ar mūsu firmas transportu , gan ar pircēj – firmas transportu. Lai nodrošināt nepārtrauktu darbību firmai ir savs autoparks.
Cenu politika ir izveidota balstoties uz pircēju pieprasījumu un sezonalitāti.

Uzņēmuma misija.
Misija- organizācijas vispārējais mērķis, fundamentālu nodomu apgalvojums, misija jeb vīzija ir mērķis, kas attiecināms uz visilgāko laiku.
Patiecoties misijas formulēšanai, organizācija var koncentrēt savu biznesa darbību vienā konkrētā virzienā. Visi pārējie mērķi tiek veidoti kā apakšmērķi, kas palīdz realizēt šo misiju. Ja nav formulēta misija, gadījuma lēmumu pieņemšanas procesā vadītāji var pamatoties tikai uz individuālām vērtībām. Rezultātā resursi tiek tērēti nevajadzīgām aktivitātēm, kas nav saistītas ar organizācijas mērķiem, līdz ar to tās nav virzītas uz organizācijas veiksmīgu funkcionēšanu
SIA „Mēbeļu dizains” misiju var formulēt kā : „Mēs palīdzēsim radīt mājīgumu un komfortu katrā mājā.”
Šis misijas ietvaros mēs varam izvirzīt mērķus , kas tiek attēloti grafiski.

Autora komentārsAtvērt
Atlants