Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas mērķis', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Informatīva reklāma tiek plaši pielietota ieviešot tirgū jauno produktu.
Reklāmai jābūt patiesai un savlaicīgai. Produktā jābūt tām īpašībām, kuras ir akcentētas reklāmas ziņojumā, jo klients, pirmkārt, meklēs piedāvātā produktā/pakalpojumā tieši to, uz ko ir likts akcents reklāmā. Savādāk, reklāmai būs pretējais efekts. Tā nostrādās par sliktu uzņēmumam. Manīts klients stāstīs paziņam par uzņēmuma darbības mīnusiem. [„Tūrisma un viesmilības industrija”, sastād. Maija Rozīte, Starptatiskā tūrisma augstskola,1996,738.lpp]

Autora komentārsAtvērt
Atlants