Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 1.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 2.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 3.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 4.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 5.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 6.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 7.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 8.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 9.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 10.
  • Prezentācija 'E-mārketinga būtība, funkcijas un veidi', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Internets Latvijā
Latvijā internetu lieto aptuveni 70 % no ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem
Internets ir globāls un spēcīgi decentralizēts datoru tīkls
Tā ir atklāta pasaules komunikācijas infrastruktūra
Sastāv no savstarpēji saistītiem tīkliem un nodrošina pieejamību informācijai, un apmaiņu ar informāciju
Internets piedāvā radikāli jaunas iespējas efektīvāk vadīt uzņēmumu
Sniedz lielisku jaunu komunikācijas pirkšanas un pārdošanas platformu.
E-mārketinga būtība
Ar mārketingu internetā saprot interneta tehnoloģiju izmantošanu, lai dibinātu un uzturētu saikni ar pircējiem atbilstīgi uzņēmuma mērķiem.
E-komercijas tipi
B2B (business-to-business)
Vairumtirdzniecības sektors
Tiek veikti darījumi starp diviem uzņēmumiem
B2C (business-to-consumer)
Mazumtirdzniecības sektors
Līdzīgs tradicionālajai tirzniecībai
Uz pircējiem vērsts marketings.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants