Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 1.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 2.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 3.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 4.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 5.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 6.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 7.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 8.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 9.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 10.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 11.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 12.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 13.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 14.
  • Prezentācija 'Ilgtspējīgas attīstības mērķu integrēšana mācību procesā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: «Atbildīgs patēriņš un ražošana»
Rīcības joma – atkritumu ražošana un apsaimniekošana
Katrs iedzīvotājs gadā rada 200 kg atkritumu (VARAM, 2017)
Atkritumu radīšana (neradīšana) un apsaimniekošana (pārstrāde)
Jāsamazina atkritumu daudzums, jāšķiro un jāpārstrādā.

Ko iegūs Zemeslode?
Atkritumus nemetīs uz ielas, pļavās, mežos, ūdenī –

Sakoptas teritorijas pilsētās un laukos
Uzlabosies cilvēku un dzīvnieku veselība

Saglabāsies augsne – lauksaimniecības zemes aizņem 39% valsts teritorijas (VARAM)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants