Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produktu sadale. Mazumtirdzniecība', 1.
  • Konspekts 'Produktu sadale. Mazumtirdzniecība', 2.
  • Konspekts 'Produktu sadale. Mazumtirdzniecība', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Lēmums par mērķtirgu. Problēma atlasīt un noteikt mērķtirgu mazumtirgotājam ir tikpat aktuāla, kā preču ražotājam. Segmentēšanas principi un metodes kopumā derīgi arī mazumtirdzniecībai. Taču ir jāņem vērā šīs nozares īpatnības, kas saistītas ar tiešiem kontaktiem ar pircējiem. Mazumtirdzniecības tirgotājam ir regulāri jāpēta mērķtirgus, lai apmierināt savu patērētāju vajadzības.
Lēmums par sortimentu un kvalitāti kļūst par galveno faktoru konkurentu cīņā starp mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Līdz ar to mazumtirgotājam ir jāpieņem lēmums par sortimentu, pamatojoties uz kopējiem principiem, atšķirībām savā nozarē un izvēlējiem mērķtirgiem.
Lēmums par servisu. Mazumtirgotājam, ņemot vērā savas iespējas, konkurences apstākļus un patērētāju vajadzības, ir jāizlemj par kompleksiem pakalpojumiem. Visus pakalpojumus mazumtirdzniecībā var dalīt pirmspārdošanas, pēcpārdošanas un papildus pakalpojumos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants