Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas efektivitāte un attīstības perspektīvas internetā', 1.
  • Eseja 'Reklāmas efektivitāte un attīstības perspektīvas internetā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Interneta vides specifika ļauj salīdzinoši vienkārši izvairīties no finanšu kontroles: pastāv milzum daudz iespēju reklamēties par velti, ļoti lēti vai tā, ka naudas plūsmas nemaz netiek atspoguļotas dokumentācijā.
Reklāmas Internetā priekšrocības ir šādas:
baneri ir tikpat efektīvi kā reklāma avīzēs, žurnālos un televīzijā, gadījumos, ja nepieciešams veicināt markas atpazīstamību, turklāt reklāmas izmaksas ir daudzkārt zemākas;
reklāmā iespējams sniegt padziļinātu informāciju par produktu, kā arī uzreiz demonstrēt produkta izskatu;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants