Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 1.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 2.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 3.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 4.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 5.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 6.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 7.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 8.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 9.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 10.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 11.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 12.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 13.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 14.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 15.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 16.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 17.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 18.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 19.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 20.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 21.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 22.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 23.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 24.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 25.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 26.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 27.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 28.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 29.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 30.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 31.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 32.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 33.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 34.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 35.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 36.
  • Referāts 'Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa, Saskarsmes procesa īpatnības    7
  Saskarsmes jēdziens, veidi, funkcijas un struktūra    7
  Neverbālās saskarsmes jēdziens un izpausmes veidi    11
  Neverbālās saskarsmes līdzekļi un paņēmieni    13
  praktiskā daļa, Daugavpils 12.vidusskolas izglītojamo neverbālās saskarsmes īpatnības    18
  Pētījuma procedūras un metožu raksturojums    18
  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Novērojumu rezultāti    20
  Aptaujas rezultāti    23
  Secinājumi    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    31
  Pielikumi    33
Darba fragmentsAizvērt

Kā jau zināms, lai starp cilvēkiem notiktu interpersonāla komunikācija, viņu starpā ir jābūt jebkāda veida informācijas apmaiņai. Šo informācijas apmaiņu var veikt divos veidos jeb formās – verbālā un neverbālā. Verbālā komunikācija ir runa – tas, ko mēs pasakām ar vārdiem vai arī izdodot cita veida skaņas. Neverbālā komunikācija ir senāka par verbālo komunikāciju, un tieši tas bija galvenais saziņas veids pirmatnējo cilvēku starpā. Tā ir saglabājusies līdz mūsdienām, pilnveidojusies un vēl joprojām svarīga komunikācijas procesā. Neverbālā komunikācijā sazināšanās notiek bez vārdiem, izmantojot tikai mīmiku, acu skatienu, dažādas pozas, žestus u.tml. līdzekļus. Neverbālā komunikācija ir būtiska saskarsmē, jo tā spēj pateikt par runātāju vairāk nekā vārdi un zilbes. Cilvēkam piedzimstot, sākumā tas ar māti sazinās neverbāli un tikai vēlāk iemācās pirmos vārdus un zilbes.
Komunikācijā ar partneri 7 % informācijas tiek nodoti verbāli, 38 % informācijas tie…

Autora komentārsAtvērt
Atlants