Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 1.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 2.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 3.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 4.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 5.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 6.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 7.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 8.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 9.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 10.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 11.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 12.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 13.
  • Referāts 'Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Sabiedrisko attiecību darba loma uzņēmumā    3
1.1  Gruniga četri sabiedrisko attiecību komunikāciju modeļi    4
1.2  Sabiedrisko attiecību metodes iekšējā komunikācijā    5
1.3  Sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļas uzņēmumā    7
2.  Darbinieku attiecības kā SA darba sastāvdaļa    9
2.1  Darbinieku attiecību nozīme    10
2.2  Konflikti    11
2.3  Vadības uzdevumi    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību efektivitāte jāsalīdzina ar uzņēmuma vadības izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem. Sabiedrisko attiecību efektivitāte uzņēmuma iekšienē mēra kā darbinieku „lojalitāti uzņēmumam”. Tāpēc sabiedrisko attiecību speciālistam uzņēmumā ir jāapzinās pastāvīgo izmaiņu un stresa ,ekonomiskās situācijas valstī un konkurences būtība un ietekme uz sabiedrisko attiecību veidošanas stratēģijām un metodēm. Lai sabiedrisko attiecību speciālista darbs uzņēmumā tiktu vērtēts kā efektīvs, ir jāpaveic kaut kas vairāk kā tikai jāveido un jāsaglabā attiecības ar darbiniekiem un citām iesaistītajām personām. Sabiedriskajām attiecībām ir jāpalīdz uzņēmumam veidot vidi, kuras rezultātā uzņēmuma īpašnieki vai investori var būt apmierināti ar peļņu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants