Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 1.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 2.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 3.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 4.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 5.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 6.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 7.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 8.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 9.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 10.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 11.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 12.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 13.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 14.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 15.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 16.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 17.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 18.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 19.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 20.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 21.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 22.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 23.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 24.
  • Prezentācija 'Klientu motivācijas kritēriji, izvēloties apdrošināšanas sabiedrību', 25.
Darba fragmentsAizvērt

Darba mēŗķis
Izpētīt klientu motivācijas kritērijus.
Darba uzdevumi
Iepazīties ar esošajām socioloģijas, motivācijas teorijām un šo teoriju būtību.
Iepazīties ar apdrošināšanas būtību un apdrošināšanas sabiedrību mērķiem.
Izpētīt apdrošināšanas tirgus attīstību Latvijā.
Veikt Latvijas iedzīvotāju aptauju.
Apkopot respondentu motivācijas kritērijus.
Pētījuma objekts
Latvijas iedzīvotāji.
Pētījuma priekšmets
Latvijas iedzīvotāju motivācijas kritēriji
izvēloties apdrošināšanas sabiedrību.
Pētījuma hipotēze
Izvēloties apdrošināšanas sabiedrību, klientu svarīgākais motivācijas kritērijs ir apdrošināšanas polises cena. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants