Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 1.
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 2.
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 3.
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 4.
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 5.
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 6.
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 7.
  • Konspekts 'Gaisa kuģu Systron-Donner pneimatiskais uguns detektors', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Nepārtrauktā cikla uguns detektora sistēmas integritāti var testēt, iedarbinot testa slēdzi pilotu kabīnē kas pārslēdz vienu sensora cilpas galu no tā vadības ķēde uz pārbaudes kontūru, kas iebūvēta vadības blokā , kas imitē sensora elementa pretestības maiņu ugunsgrēka dēļ. Ja sensora elementa cilpa ir nesalauzta, vadības ķēdes konstatētā pretestība ir simulētā ugunsgrēka un signalizācija ir aktivizēta(1.3.att.). Tests pierāda, ka papildus sensora nepārtrauktībai elementu cilpa, signalizācijas indikatoru sistēmas integritāte un vadības shēmu pareiza darbība. Termiskā sensora elementa īpašības paliek nemainītas elementa mūžs (nekādas neatgriezeniskas izmaiņas nenotiek karsējot); elements darbojas pareizi, kamēr tas ir elektriski savienots ar vadības bloku.

1.4 Defekta norāde
Vadības blokā ir nodrošināta kļūmes izvade signāls, kas aktivizē kļūmes indikatoru, kad tas ir īss diferenciatora ķēde nosaka īsu sensora elementu cilpa. Šī prasība attiecas uz transporta kategorijas gaisa kuģiem jo tik īss deformē ugunsgrēka atklāšanas sistēmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants