-
Apdrošināšanas kompānijas tirgus vērtības izmaiņas, pielietojot biznesa procesu reinženieringu
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 6 | |
1. | BIZNESA PROSECU REINŽENIERINGU TEORĒTISKIE ASPEKTI. UZŅĒMUMA VĒRTĪBAS VADĪŠANAS TEORĒTISKIE PAMAT | 8 |
1.1. | Biznesa procesu reinženieringa jēdziens un būtība | 8 |
1.2. | Jēdziens un faktori, kuri ietekmē uzņēmuma tirgus vērtību | 12 |
1.3. | Galvenie pieejas veidi uzņēmuma vērtības noteikšanai | 14 |
1.4. | Komercs un vispārcilvēciskā „gudvila” vērtība | 16 |
2.1. | AAS “BALVA” misija | 18 |
2.2. | AAS „BALVA” darbības sfēra | 18 |
2.3. | AAS „BALVA” konkurentu analīze | 22 |
2.4. | AAS „BALVA” SWOT-analīze | 26 |
2.5. | Eksistējošā AAS „BALVA” štatu organizatoriskā struktūra | 28 |
2.6. | AAS „BALVA” biznesa procesu apraksts | 29 |
3.1. | Piedāvājumi KO un KĀ mainīt AAS ”BALVA” | 34 |
3.2. | AAS „BALVA” jaunas štatu organizatoriskās struktūras izveides piedāvājums | 36 |
3.3. | AAS „BALVA” tirgus vērtība pirms biznesa procesu reinženieringa veikšanas | 37 |
3.4. | AAS „BALVA” tirgus vērtība pēc biznesa procesu reinženieringa veikšanas | 38 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 41 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI | 43 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veikt biznesa procesu reinžinieringu procesus nav apdrošināšanas kompānijas pašmērķis. Reorganizācija notiek noteiktā kompānijas attīstības posmā, kad priekš tā rodās noteikti kvantitātes un kvalitātes priekšnoteikumi.
Reinžinierings apdrošināšanas organizācijas darbībā ir ļoti grūts un sarežģīts kardinālu izmaiņu process. Tomēr tā ir adekvāta reakcija uz izmaiņām biznesa vadīšanas iekšējos slāņos un ir virzīts uz klientu pakalpošanas kvalitātes uzlabošanos, kas noved pie pārdoto apjomu palielināšanos un līdz ar to tiek paaugstināta apdrošināšanas kompānijas tirgus vērtība.
Reinžinierings maina ne tikai iekšējo, bet arī ārējo kompānijas tēlu. Klientu acīs reinžinierēta apdrošināšanas kompānija izskatās kā lokana struktūra, kas ļauj tehnoloģiski apmierināt augošās klientu prasības, kas gala rezultātā izrādās kā noteicošais arguments tās vai citas apdrošināšanas kompānijas izvēlē.
Pēc biznesa procesu reinžinieringa veikšanas var secināt, ka:
1. pēc jaunu apdrošināšanas produktu ieviešanas un viņu tarifu sabalansēšanas – ir iespēja piesaistīt jaunus klientus..
2. pateicoties mārketinga nodaļas paplašināšanas – lielākas iespējas apdrošināšanas tirgū, jauna produkta un reklāmas attīstība.
3. Pēc zaudējumu nesošu filiāļu nodaļu un pārdošanas punktu samazināšanas – samazinās īres un komunālie maksājumi, apdrošināšanas pārdevēji tiek pārkvalificēti par apdrošināšanas aģentiem, attiecīgi parādās jauna iespēja pārmānīt jaunus klientus uz savu pusi.
…
BIZNESA PROCESU REINŽINIERINGA JĒDZIENS BŪTĪBA. JĒDZIENS UN FAKTORI, KURI IETEKMĒ UZŅĒMUMA TIRGUS VĒRTĪBU. GALVENIE PIEEJAS VEIDI UZŅĒMUMA VĒRTĪBAS NOTEIKŠANAI. KOMERCS UN VISPĀRCILVĒCISKĀ GUDVILA VĒRTĪBA.