Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 1.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 2.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 3.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 4.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 5.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 6.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 7.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 8.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 9.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 10.
  • Referāts 'Veikala "Drogas" tirdzniecības centrā "Origo" mārketinga stratēģijas izpēte', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Plusi
a.Drogas ir efektīva reklāma. Drogas pievilina savus klientus ar pastāvīgām reklāmām, akcijām, kuras krāšņi attēlotas veikalu skatlogos, reklāmu bukletos, TV un radio reklāmu translācijas un presē. Tāpat Drogas nemitīgi piedāvā dažāda veida loterijas, ar visdažādākā apjoma laimestiem. Tas viss veiksmīgi pievilina klientus.
b.Pircējam ieejot veikalā ir iespēja iegādāties visa veida preces. Drogas koncentrējas tikai uz health & beauty tirdzniecības sektoru, kuru tas veiksmīgi arī ir iekarojis, kā arī Drogas ir daudzu šo preču Bredu (ko paši arī nereti uzsver) vienīgie izplatītāji Baltijā, tādēļ pircējs ir ar augstu pārliecību, ka ejot uz Drogām viņš apmierinās savu kāri un nevajadzēs citos veikalos iegriezties pēc šāda veida precēm.
c.Mūsu izvēlētajā veikalā, mājsaimniecības preces ir atdalītas no skaistumkopšanas līdzekļiem. Drogās, kas atrodas veikalā krasāk nodalītas preces, kas domātas cilvēkiem ar dažādām interesēm, piemēram, ir uzskats, ka cilvēks (sieviete), kas veikalā iegriezīsies, pēc veļas pulvera un grīdas birstēm diez vai izrādīs pastiprinātu interesi par ķermeņa losjoniem vai lūpu krāsām. Tādā veidā novēršot vairāk drūzmēšanos, jo cilvēki vairāk uzturas vienā preču vietā. Pretējs efekts tika novērots GC Drogās, kur plaukti ir daudz plašāk izvietoti, bet preces ir rindas kārtībā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants