Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 1.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 2.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 3.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 4.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 5.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 6.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 7.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 8.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 9.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 10.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 11.
  • Referāts 'Navigācijas brīdinājumu automatizētas apstrādes un indikācijas optimizācija elek', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Automatizētā elektronisko karšu korekcija apstrādā navigācijas drošības NAVTEX un SAFETY NET ziņojumus. Šī sistēma informē par izmaiņām navigācijas situācijā un briesmu signāliem uz jūras. Ziņojumu automatizētai apstrādei ir sevišķa nozīme, palielinoties kuģa virsnieku darba slodzei.
Pētījumu rezultātā izstrādāti priekšlikumi IMO rezolūcijas A.817(19) 4.pielikuma prasību papildināšanai par elektroniskā karšu kataloga korekciju un sistēmas ieviešanu vispārējā jūras praksē.
Plaši pazīstamas navigācijas aparatūras ražotājas - kompānijas TRANSAS un KONSBERG, - ir izveidojušas interfeisu NAVTEX un ECDIS sistēmu sajūgšanai. Lai uzlabotu šīs sistēmas, autori ir izstrādājuši rekomendācijas, kas nodrošina sardzes virsnieka pietiekamu informētību par navigācijas situāciju un tās izmaiņām dotajā kuģošanas rajonā.
Elektronisko karšu ieviešana kuģniecībā aktualizēja jautājumu par savlaicīgu tās datu bāzes korektēšanu ar Weekly Notices to Mariners un tekošo navigācijas brīdinājumu, piemēram, NAVTEX un SafetyNet ziņojumiem. Automatizētā korektūra ar šiem drošības ziņojumiem ir uzskatāma par ECDIS pilnveidošanas neatņemamu sastāvdaļu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants