Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketings', 1.
  • Konspekts 'Mārketings', 2.
  • Konspekts 'Mārketings', 3.
  • Konspekts 'Mārketings', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Iesaiņojumus var salīdzināt pēc šādām prasībām:
• Iepakojums ir izveidots tā, lai prece netiktu bojāta, vai nesalūstu, ja tā ir trausla.
• Iepakojums ir izveidots tā, lai preci var pēc iespējas ērtāk pārnēsāt.
• Prece ir iesaiņota tā, lai būtu pēc iespējas mazāk grūtību to pārvadāt (, piemēram, vai iepakojuma izmērs nav pārāk liels, lai to ievietotu mašīnā vai lai tas ietilptu pakomāta kastē, ja prece tikusi nosūtīta).
• Iesaiņojums ir pievilcīgs, acīm baudāms. Prece ir rūpīgi iesaiņota. Ir izmantotas piemērotas krāsas, unikāls dizains.
• Pie iesaiņojuma ir pievienota vizītkarte, buklets, instrukcija, ja tas ir nepieciešams u.c..
• Iepakojums ir izveidots no pēc iespējas lētākiem, bet tajā pašā laikā kvalitatīviem materiāliem. Ir atrasts izdevīgākais variants.
• Iepakojums ir veidots no materiāliem, kas dabā sadalās, vai ko ir iespējams pārstrādāt un izmantot vēlreiz.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants