Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 1.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 2.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 3.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 4.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 5.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 6.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 7.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 8.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 9.
  • Referāts 'Starptautisko zīmolu reklamēšanas novērtējums Latvijā (Statoil)', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Sākas nākamais zīmola attīstības posms, kurā „Statoil” uzsāk darbību. „Statoil” uzņēmums tika dibināts ar mērķi nostiprināt Norvēģijas suverenitāti pār tās bagātajiem piekrastes resursiem. „Statoil” pilnībā piederēja valstij. Tiek atklāta bagātīga naftas atradne Statfjordā. Pēc otrā posma seko trešais zīmola attīstības posms, kurā „Statoil” ir ieguvis pieredzi, nobriedis un sāk pieteikt sevi kā funkcionālu konkurentu. Caur cauruļvada maģistrālo līniju sāk transportēt gāzi uz cietzemi no vairākām Ziemeļjūras atradnēm. „Statoil” paplašinās un izvērš savu darbību kaimiņvalstīs – Dānijā un Zviedrijā. Tāpat arī šajā posmā tiek iedarbināts Mongstādes naftas termināls. Uzņēmums turpina arvien paplašināties, tiek modernizēta un paplašināta degvielas pārstrādes fabrika, paplašinātas atradnes. Tiek noslēgts sadarbības līgums ar „British Petroleum” par sadarbību starptautiskās operācijās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants