Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 1.
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 2.
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 3.
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 4.
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 5.
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 6.
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 7.
  • Prezentācija 'VAS "Latvijas Pasts" personāla kvalitātes vērtēšanas metožu izstrāde', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Personāla novērtēšanai LP nav regulāra rakstura;
Klienti bieži nav apmierināti ar LP darbinieku kompetences līmeni;
LP darbinieki neievēro “Klientu apkalpošanas un kultūras standartus”.

Priekšlikumi
Ieviest regulāru personāla novērtēšanu;
Novērtēšanai pielietot 360 grādu modeli;
Motivēt augstu novērtējumu saņēmušos darbiniekus;
Zemu novērtējumu saņēmušajiem darbiniekiem piedāvāt papildus apmācības iespējas vai veikt rotāciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants