Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 1.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 2.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 3.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 4.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 5.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 6.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 7.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 8.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 9.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 10.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 11.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 12.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 13.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 14.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 15.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 16.
  • Referāts 'Konfliktu veidi un to risināšanas stratēģijas', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Konfliktu veidi un cēloņi    5
1.1.  Konfliktu veidi    5
1.2.  Konfliktu cēloņi    6
2.  Konflikta risināšanas stratēģijas un priekšlaicīga izvairīšanās no tiem    9
2.1.  Priekšnoteikumi, lai izvairītos no konfliktiem    11
  Secinājumi un tēzes    13
  Literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un tēzes
Konflikti organizācijā vai uzņēmumā ir sastopami situācijās, kad divas vai vairākas puses ar dažādiem mērķiem, vērtībām vai nostājām sacenšas par tiem pašiem līdzekļiem. Šāda situācija nav nekas neierasts, taču gan uzņēmuma vadītājam, gan darbiniekiem ir nepieciešamas atbilstošas zināšanas par konfliktu risināšanu, lai šis jautājums tiktu atrisināts pēc iespējas operatīvāk, netraucējot organizācijas ikdienas darbam. Konflikts var rasties no nesaskaņām starp indivīdiem vai departamentiem to nesaderīgā redzējuma dēļ.
Tomēr, ne visas organizatoriskās nesaskaņas negatīvi ietekmē uzņēmējdarbības vai projekta norisi, piemēram, bieži divas puses mēdz strīdēties pirms darba veikšanas. Savā ziņā šāda veida konflikts vēlāk pozitīvi ietekmēs projekta attīstību, jo tiek akcentētas dažādas problēmas, kas norāda uz vajadzību strīda jautājumus veiksmīgi risināt, kā arī tas var motivēt personālu meklēt labākus problēmas risinājumus. Tā rezultātā katra konfliktā iesaistītā persona iemācās respektēt un pat gūt labumu no savstarpējajām atšķirībām.
Bet ir arī gadījumi, kad konflikta situācija ir izvērtusies tik saasināta, ka jāveido rīcības stratēģija, kā rīkoties pastāvošo interešu un uzskatu atšķirību apstākļos. Sistemātisks rīcības plāns palīdzēs personai ietekmēt konflikta iznākumu. Šādās situācijās ir jānoskaidro kādas ir personas intereses konflikta iznākumam un jāspēj formulēt savas prioritātes, lai vētu pielietot vienu no rīcības stratēģijām: konkurence, pakļaušanās, izvairīšanās, kompromiss un sadarbība. …

Atlants