Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns ziedu veikalam', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Informācija par uzņēmumu    4
  Biznesa pamatojums    4
  Pakalpojuma raksturojums    6
  Nozares raksturojums    7
  Mērķtirgus    7
  Konkurences analīze    7
  Mārķetings    8
  Vadība un personāls    9
  Riski un to mazināšanas pasākumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings
Lai mans uzņēmums būtu sekmīgs, es domāju izveidot šādu mārķetinga politiku: iegūst paterētāju simpātijas, zemākas cenas, plašāks asortiments. Lai cilvēķi atkal pie mums atnāktu mēs plānojam, lai puķes visu laiku būtu svaigas, ceram izveidot pušķu katalogu, kur pircējs varētu pats sev izvēlēties piemērotāku ziedu pušķi, arī darbinieķi mūsu veikalā būs vislaipnākie.
Cenas mēs varēsim paši kontrolēt, jo ziedu veikalu mūsu pilsēta nav daudz, bet tomēr mēs nevarēsim atļauties sev izveidot pārāk mazu cenu. Bet tā būs zemāka, nekā citos veikalos.
Mūsu mērķis arī ir lai sākumā mūsu veikals nostabilizējies tirgū un izmaksājis visus kreditus bankai, bet tomēs mēs nevaram arī aizmirst, ka pats galvenais ir lai cilvēķi būtu apmierināti ar mūsu pakalpojumiem. Bet cenas mēs paši varam uzstādīt, un tas arī v arētu būt atkarīgas no sezona vai ziedu klasifikācijas.
Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu mūsu pakalpojumu. Sava pakalpojuma virzībā izmantosim:
1. Reklamēšanu – savu uzņēmumu reklamēsim dažādos reģionālajos laikrakstos („Staburagā”, „Kaleidoskopā”, „Domes vēstīs”.), Aizkraukles televīzijā, Kurzemes radio, internetā (www.ziedulapene.lv), kā arī ar uzlīmēm uz firmas automašīnas un plakātiem uz Rīgas – Daugavpils šosejas un Rīgas – Bauskas šosejas.
2. Pārdošanas veicināšanu – ar pakalpojuma atlaidēm un sacensību organizēšanu.
3. Netiešo reklāmu – mūsu klientu atsauksmes, kā arī raksti masu medijos.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants