Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Socioloģijas pētījums', 1.
  • Konspekts 'Socioloģijas pētījums', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Novērojot pakalpojumus pēc tehnikas veidiem, konstatēts, ka no 220 klientiem-respondentiem 130 gadījumos klienti iegādājās kravas automašīnu turbīnas, 90 gadījumos-lauksaimniecības tehnikas turbīnas.
2. Novērojot klientu izvēli, konstatēts, ka 60 turbīnas tika pārdotas jaunas un 160 restaurētas, jo valsts ekonomiskais stāvoklis, attiecīgi uzņēmumu ekonomiskais stāvoklis, neatļauj iegādāties tikai jaunas turbīnas, restaurētām ir daudz zemākas cenas. Lietotas turbīnas mūsu firma nepiedāvā.
3. Novērojot klientu izvēli firmas tehnikas jomā, konstatēts, ka klienti visbiežāk lieto Eiropas ražotāju kravas automašīnas, jo tās ir vieglāk pirkt no Eiropas, salīdzinot ar Ameriku vai Japānu, ka arī dotai tehnikai ir vieglāk dabūt rezerves daļas, savukārt lauksaimniecības jomā tiek pirkta tehnika, ko piedāvā vietēji dilleri un servisi, neatkarīgi no ražotāja, jo ekskluzīvai tehnikai ir ļoti grūti atrast rezerves daļas ar samērā nelieliem izdevumiem, neilgu piegādes laiku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants