Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Cilvēku mijiedarbība saskarsmē', 1.
  • Eseja 'Cilvēku mijiedarbība saskarsmē', 2.
  • Eseja 'Cilvēku mijiedarbība saskarsmē', 3.
  • Eseja 'Cilvēku mijiedarbība saskarsmē', 4.
  • Eseja 'Cilvēku mijiedarbība saskarsmē', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ja skatāmies uz situāciju bez emocijām, tad izrādās, ka Vīrs – Vajātājs, Sieva – Upuris, Vīram ir izdevība plūkt uzvarētāja laurus (Sieva ir aizgājusi, bet viņš ir palicis skatīties futbolu, nevis šo muļķīgo seriālu), Sieva ir ieguvusi morālas tiesības (iekšēji) krāpt šo „pretīgo tipu” un sūdzēties Mīļākajam, līdz ar to Sieva ir kļuvusi par Vajātāju. Mīļākais, līdz ar seksuālo baudu, rod iespēju sajust sevi par Glābēju, un vienkāršs dzimumakts paceļ viņu Glābēja statusā un paaugstina viņa pašcieņu. Visi ir apmierināti.
Ieteikumi: pirmkārt, nevajadzētu iekļūt šādās „trīsstūra attiecībās” – tā ir atbildības sadalīšana. Katrs cilvēks ir individualitāte, katram ir savi priekšstati par pasauli un viņa eksistenci. Mums tas var patikt, var nepatikt, taču katram cilvēkam ir tiesības būt tādam, kāds viņš grib būt. Un tās ir viņa tiesības uz tām problēmām un iespējām, kuras viņam ir un tiesības to mainīt vai nemainīt. Ja cilvēku mēģināt „glābt” pret viņa paša gribu, parasti tas beidzas bēdīgi. Ja cilvēks neuzņemas atbildību par savām izmaiņām, izmaņas nenotiek, sanāk kaut kas pavisam piedauzīgs.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants