Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 1.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 2.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 3.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 4.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 5.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 6.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 7.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 8.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 9.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 10.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 11.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 12.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 13.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 14.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 15.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 16.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 17.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 18.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 19.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 20.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 21.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 22.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 23.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 24.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 25.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 26.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 27.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 28.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 29.
  • Referāts 'Mājaslapa kā augstskolas tēla sastāvdaļa', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.1.  Uzņēmuma tēls    4
1.1.1.  Brends    6
1.1.2.  Sauklis    7
1.2.  Internets, tā attīstība, resursi, iedalījums    8
1.2.1.  Interneta resursu izmantojums    10
1.2.2.  Uzņēmuma mājas lapa, funkcijas un izstrāde    12
1.2.3.  Mārketinga paņēmieni Internetā    14
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    16
2.2.  Kontentanalīzes rezultātu analīze    18
2.3.  Pētījuma rezultātu interpretācija    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    24
  Pielikumi    25
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Mājas lapām ir tendence būt pārsātinātām ar informāciju.
2. Tiek izmantoti salīdzinoši maz uzmanības piesaistes instrumenti, kā attēli, baneri, zīmējumi, tēli u.c.
3. Bieži vien mājas lapās nav padomāts par tās lietošanas ērtumu un informācijas meklēšanas iespējām.
4. Vairākums augstskolu mājas lapu kalpo kā informācijas avots reflektantiem, kas mājas lapu būs apmeklējis pirmo reizi, tādēļ ir nepieciešams, lai vajadzīgo informāciju varētu atrast viegli.
5. Novērojams kūtrums informācijas atjaunošanas ziņā, kas veicina lapas „pamirumu”. Interesentam nav vēlmes atgriezties lapā otrreiz, jo tajā nekas nebūs mainījies.
6. Pozitīva iezīme ir tā, ka mājas lapas ir viegli atrast interneta meklētājprogrammās, tātad mājas lapās ir padomāts par atslēgas vārdiem un savietojamību ar interneta vidi.
7. Pēc pētījuma pierādījās, ka izvirzītā hipotēze pierādījās daļēji.
8. Augstskolu mājaslapas pilda uzņēmuma tēla sastāvdaļas funkciju tikai daļēji.

Autora komentārsAtvērt
Atlants