Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Re-Tro"', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  KOPSAVILKUMS    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
1.2.  Uzņēmuma misija, mērķi un vīzija    3
1.3.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    4
2.  PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU APRAKSTS    4
3.  UZŅĒMUMA TEHNISKĀ BĀZE    5
3.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    5
3.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    7
4.  TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE    8
4.1.  Tirgus nozares vispārējs raksturojums    8
4.2.  Pieprasījumu ietekmējošie faktori    8
4.3.  Galvenie konkurenti    8
4.4.  Klientu piesaistīšanas metodes    9
4.5.  Mārketinga plāns    9
4.6.  Pakalpojumu cenu politika    10
5.  Uzņēmuma vadība    12
5.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra un amata aptraksts    12
5.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    13
6.  Riski    14
Darba fragmentsAizvērt

SIA „Re-Tro” būs mazs uzņēmums, kas sastāvēs no astoņiem cilvēkiem- direktora, direktora vietnieka, grāmatveža, servisa direktora un četriem servisa darbiniekiem.
• SIA „Re-Tro” vadīs viens cilvēks, kas vienlaicīgi būs gan direktors, gan valdes priekšsēdētājs. Valdes priekšsēdētājs veiks darījumus ar lieliem klientiem, izstrādās attīstības plānu, pētīs konkurentus, veiks tirgus izpēti. Tikai priekšsēdētājs pieņems visus lēmumus un parakstīs dokumentus un līgumus. Valdes priekšsēdētājs arī pārskaitīs darbinieku algas, to aprēķināšanai tiks algots grāmatvedis.
• Direktora vietnieks būs direktora pakļautībā. Vietnieks atbildēs uz ienākošajiem telefona zvaniem, sagatavos atskaites, veiks naudas pārskaitījumus firmām, kas nodarbojas ar automašīnu rezerves daļu izplatīšanu.
• Grāmatveža pienākumi būs plānot un noteikt budžeta un grāmatvedības kontroli un citus grāmatvedības darbības aspektus un sistēmas, gatavot maksājumu deklarācijas, konsultēt ar nodokļu un maksājumu problēmām, kontrolēt pārskatus un grāmatvedības grāmatas.
• Servisa direktora pienākumi saistīsies ar darbu, kas notiek servisā. Servisa direktoram būs jāuzrauga darba process, jākontrolē klientu plūsma.

Autora komentārsAtvērt
Atlants