Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 1.
  • Eseja 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 2.
  • Eseja 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 3.
  • Eseja 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nereti saviesīgās sarunās cilvēki mēdz deklarēt, ka viņi neskatās ne televīzijas seriālus, ne realitātes šovus, ne arī lasa, tā saucamo, dzelteno presi. Dažādas aptaujas un socioloģiskie pētījumi gan vēsta pretējo. Piemēram, Latvijā viens no visvairāk abonētajiem žurnāliem ir “Privātā Dzīve”, bet sestdienu un svētdienu ģimeņu pasākumi tiek ieplānoti tā, lai vakaros netraucēti varētu skatīties TV šovu “Pelnrušķīte” vai “Latvijas Zelta Talanti”. Savukārt, tādu televīzijas šovu kā ASV producēto “X Faktoru” (“X Factor”) skatās visā pasaulā, pat tādā valstī kā Ķīna, kur oficiāla pieeja šim raidījumam ir liegta. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants