Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 1.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 2.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 3.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 4.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 5.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 6.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 7.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 8.
  • Konspekts 'Produkta pieprasījums', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1)  Ievads    3
2)  Mērķis, uzdevumi un objekts    4
3)  Pētījuma rezultāti    5
4)  Secinājumi un priekšlikumi    9
5)  Aptaujas anketa    10
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumu es veicu SIA „O”, kas nodarbojas ar biroja tehnikas servisu. SIA “O” dibināts 2003.gada 24.martā. Šajā gadā SIA “O” noslēdza sadarbības līgumus ar vairāk strauji augošiem vairumtirgotājiem - Sakcom, Siferta, Puma PC, Kotigass, u.c. no kuriem tiek iepirkta prece.
SIA “O” izplata citu pasaules slavenu brendu preci, kas ir atzīta un plaši pazīstama kā augsti kvalitatīva produkcija. Diemžēl, šai korporācijai nav liela pieredze un prasme mārketinga un reklāmas jomā, jo tā ir salīdzinoši jauna, taču strauji augoša.
Kopš 2004. gada SIA “O” pilnībā piedāvā pasaulē atzīto brendu „Epson”, „Canon”, Hewlett - Pacard”, „Samsung”, „Sharp”, kā arī jaunā ražotāja „G&G” produkciju, kuru nepiedāvā neviens uzņēmuma konkurents. Par šī ražotāja produkcijas pieprasījumu es arī veicu pētījumu. Par to cik pieprasīts tas jau ir, par to vai klients būs gatavs to izmēģināt utt.
Aptauja tiks veikta anketēšanas veidā, kurā ietilps 6 dažādi jautājumi par līdzšinējo sadarbību, kas palīdzēs labāk izprast klientu un paša uzņēmuma darbību, taču galvenais mērķis ir tieši G&G produkcija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants