Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.08.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bioloģijas saistība ar reliģiju temata "Cilvēka rašanās un evolūcija" skaidrošan', 1.
  • Konspekts 'Bioloģijas saistība ar reliģiju temata "Cilvēka rašanās un evolūcija" skaidrošan', 2.
  • Konspekts 'Bioloģijas saistība ar reliģiju temata "Cilvēka rašanās un evolūcija" skaidrošan', 3.
  • Konspekts 'Bioloģijas saistība ar reliģiju temata "Cilvēka rašanās un evolūcija" skaidrošan', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Abas teorijas ir pretrunā viena otrai, jo to skaidrojumi ir pilnīgi atšķirīgi un nesaistīti. Jautājums noteikti netop skaidrāks, ja tas tiek skatīts no abu nozaru viedokļa.
Dabaszinātnēs jebkura apgalvojuma apstiprināšanai nepieciešams izpildīt divus priekšnosacījumus: pirmkārt, mēģinājuma rezultātiem jābūt novērojamiem, otrkārt, atkārtojamiem. Neviens nevar atkārtot Zemes rašanās aktu, neviens nav to novērojis. Tas nozīmē, ka abas mācības – gan tā par pakāpenisko attīstību (evolucionisms), gan otra par speciālu radīšanu (kreacionisms) – attiecas uz ticības jomu. Manuprāt, skolā būtu jāmāca teorija no bioloģijas viedokļa, jo vairāki fakti, kas ir minēti, ir novērojami dabā un par daļu no tiem ir iespējams pārliecināties novērojumu ceļā, piemēram, ir atrastas fosilijas, kas norāda uz dzīvnieku evolucionāro attīstību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants