Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 1.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 2.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 3.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 4.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 5.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 6.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 7.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 8.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 9.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 10.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 11.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 12.
  • Prezentācija 'Telefonsarunu etiķete', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Efektīva telefona izmantošana ir viena no būtiskākajām firmas tēla veidošanas sastāvdaļām. Darbinieku prasme uzturēt telefona sarunu veido iestādes reputāciju. Bieži vien pirmā saskarsme un priekšstats par firmu veidojas tieši telefona sarunas laikā. Saruna pa tālruni var gan atrisināt problēmu, gan arī to sarežģīt vai radīt jaunas. Runāšana ir kaut kas tik vienkāršs, ka bieži vien uzņēmumi nepievērš tai pietiekamu uzmanību vai arī novērtē to pārāk zemu.

Prasme lietot telefonu lietišķos kontaktos ir svarīga. Mūsdienu straujajā laikmetā telefons ir viens no svarīgākajiem, ērtākajiem un ātrākajiem sakaru līdzekļiem - 85% biznesa patlaban tiek veikti pa telefonu. Katrs uzņēmējs vairāk vai mazāk kontaktējas ar klientu telefoniski, tāpēc jāievēro noteikti saskarsmes likumi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants