Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Klientu apkalpošanas speciālists, sekretārs, lietvedis', 1.
  • Konspekts 'Klientu apkalpošanas speciālists, sekretārs, lietvedis', 2.
Darba fragmentsAizvērt

KOPĪGAIS
• Spēja ievērot profesionālās ētikas pamatprincipus.
• Spēja pārzināt un ievērot lietišķo etiķeti.
• Spēja strādāt patstāvīgi un komandā.
• Spēja pārvaldīt valsts valodu.
• Spēja sazināties svešvalodās (vismaz vienā)
• Spēja pilnveidot savas zināšanas un prasmes.
• Spēja izprast un ievērot darba un vides aizsardzības, ugunsdrošības un elektrodrošības noteikumu prasības.
• Pārzināt uzņēmuma struktūru un darba organizācijas procesus
• Pārzināt darba pienākumu izpildei nepieciešamos normatīvos aktus
• Pārzināt ergonomiku, izveidojot drošu un ērtu darba vidi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants