Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Ideāls uzņemšanas dienesta darbinieks', 1.
  • Eseja 'Ideāls uzņemšanas dienesta darbinieks', 2.
  • Eseja 'Ideāls uzņemšanas dienesta darbinieks', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Katrā viesnīcā ir kāds cilvēks, kas atbild par viesu uzņemšanu un reģistrēšanu, un tas ir administrators. Viņš pilda vienu no viesnīcas svarīgākajām funkcijām. Viņš rada pirmo iespaidu viesim par viesnīcu, vai nu negatīvu, vai pozitīvu, un rūpējās par viesa labsajūtu. Viņam vienmēr jābūt smaidīgam un laipnam, lai cik dusmīgs un neapmierināts viesa klātbūtnē būtu, taču viesim nav jāzina un jājūtas diskomfortā, ka administrators ir noskumis, dusmīgs vai jebkurā citā veidā negatīvi noskaņots. Administratoram ir jābūt vienlaikus labam aktierim, psihologam un pārdevējam. Viņam jācenšas pārdot pēc iespējas vērtīgāks un labāks viesnīcas numurs.
Tagad sīkāk par uzņemšanas dienesta darbiniekam nepieciešamajām, labajām, īpašībām. Ļoti bieži smaids spēj panākt visu un, viennozīmīgi, smaids rada viesim, ka viņš viesnīcā ir laipni gaidīts un tieši viņš ir kas īpašs šai viesnīcai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants