Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 1.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 2.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 3.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 4.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 5.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 6.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 7.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 8.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 9.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 10.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 11.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 12.
  • Referāts 'Divu konkurējošu uzņēmumu - "PricewaterhouseCoopers" un "Ernst & Young Latvia" -', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi
PwC
1. Censties ar dažādiem mārketinga paņēmieniem iekarot revīzijas pakalpojumu tirgu Latvijā, iespējams samazinot pakalpojumu cenu un ceļot apgrozījumu.
2. Piedāvāt Latvijas augstskolās – Banku augstskolā – profesionāļu lekcijas, kursus dažādās nodokļu un citās konsultācijās, kuras ir saistītas ar uzkrāto pieredzi Latvijā un pasaulē.
3. Turpināt iesāktos korporatīvās sociālās atbildības pasākumus, papildinot tos ar jauniem, tādējādi publiskojot uzņēmuma vārdu un atspoguļojot uzņēmuma attieksmi pret sabiedrību, kas varētu palīdzēt uzlabot tā finanšu rādītājus – manuprat, cilvēki izvēlēsies tādu pakalpojumu sniedzēju, kuram ir nevainojama reputācija.
4. Popularizēt savus pakalpojumus – MindLink un PwC Academy.

Ernst & Young
1. Lai uzlabotu uzņēmuma tēlu internetā un piesaistītu vairāk klientu ir nepieciešams izveidot vienkāršāku mājaslapu, lai cilvēkiem vieglāk tajā ir orientēties, proti, nepieciešams tulkojums latviešu valodā, skaidri un konrēti jānorāda ar ko uzņēmums nodarbojas un kādus pakalpojumus tas sniedz, jo pašreizējais modernais noformējums potenciālos klientu var mulsināt.
2. Uzlabot jeb modernizēt uzņēmuma logo, jo uzņēmuma logo tā attīstības laikā nav būtiski mainījies, ko var vērtēt pozitīvi, taču tā pašreizējais izskats ir vecmodīgs.
3. Izveidot līdzīga veida e-konsultantu un mācību akadēmiju klientiem, kā to ir izdarījusi uzņemuma konkurējošā sabiedrība – PwC.
4. Finansiāli un profesionāli atbalstīt Latvijas augstskolas, lai uzlabotu uzņēmuma potenciālo darbinieku zināšanu līmeni (finansiāls atbalsts, stipendijas, vieslekcijas, kursi).
5. Uzlabot uzņēmuma atpazīstamību medijos, kas nav saistīta ar tā pamatdarbību – ziedojumi, finansiāls un profesionāls atbalsts, u. tml., tādējādi uzlabojot tā reputāciju.
6. Sekot līdzi un ievērot uzņēmuma atsauksmes internetā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants