Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Noteikumi individuālajām skolotāju sarunām ar ģimeni', 1.
  • Konspekts 'Noteikumi individuālajām skolotāju sarunām ar ģimeni', 2.
  • Konspekts 'Noteikumi individuālajām skolotāju sarunām ar ģimeni', 3.
  • Konspekts 'Noteikumi individuālajām skolotāju sarunām ar ģimeni', 4.
  • Konspekts 'Noteikumi individuālajām skolotāju sarunām ar ģimeni', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Demokratizējoties skolas pedagoģiskajai darbībai, skolotāja pašvērtējums saistāms vispirms ar komunikatīvo kompetenci. Prasme uztvert un veidot attiecības ar kolēģiem, skolēniem un vecākiem ir skolotāja talanta stūrakmens.
Kā zināms komunikācijas māksla ir pati galvenā un svarīgā, saskarsmē ar cilvēkiem, katram no mums ir jāmāk komunicēties, katrs to dara kā prot. Bet lielu uzmanību šai lietai pievērš skolotāji, pedagogi utt. Dienu no dienas skolotājiem ir saskarsme ar skolniekiem, viņu vecākiem un kolēģiem, un katrā situācija viņiem ir jāmāk pareizi komunicēties.
Individuālā saruna jeb savstarpēja komunikācija parasti notiek ar kādu nolūku un zināmu nozīmi, un, skatoties dziļāk, varam teikt, ka tā izpaužas kādas personas būtība un prasme kontaktēties ar citu cilvēku, pie tam tā, lai viņš tiktu saprasts. Ja gribam izteikties formālāk, tad - komunikācija ir process, kur ar vispārēju simbolu palīdzību tiek veikta domu apmaiņa starp cilvēkiem. Kā daudzi uzskata, jo vairāk kāds ar kādu komunicējas, jo stiprākas, labākas un dziļākas kļūst šīs savstarpējās attiecības!…

Autora komentārsAtvērt
Atlants