Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 1.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 2.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 3.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 4.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 5.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 6.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 7.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 8.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 9.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 10.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 11.
  • Referāts 'Latviešu valodas situācija mūsdienu izglītībā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Katru dienu cilvēks saskaras ar izglītību. Mēs ik dienas cenšamies sevi pilnveidot visdažādākajos veidos un ar visdažādākajām metodēm. Līdz ar to secinu, ka mūsu dzīve nav iedomājama bez izglītības.
Izglītība – process, kura laikā cilvēks iegūst zināšanas, attīsta savas spējas, kas viņam noder realizējot savas ieceres vai izglītojoties tālāk. Izglītības rezultāts ir personas zināšanu, prasmju un attieksmju kopums.
Savā rakstā „Skolotāja darbs multikulturālā klasē mūsdienu Latvijas skolā” Larisa Petre raksta, ka: „Izglītības process ir viens no aktuālākajiem valsts, tautas, sabiedrības attīstības nosacījumiem. Tas ir process, kas prasa dinamiku, spēju reaģēt uz izmaiņām, process, kas liek skolotājam mainīties un meklēt veidu, kā padarīt mācību procesu pilnvērtīgu visiem skolēniem. Augošā etniskās kulturālās, rasu un valodu daudzveidības sabiedrībā 21. gadsimtā skolēnam jābūt sagatavotam pārliecinoši saglabāt savu identitāti, saprast un respektēt citu tautību cilvēku ideālus un uzskatus.”
Mūsdienu straujā dzīves ritma dēļ tikpat strauji mainās arī izglītība, cilvēku attieksme pret izglītošanos, kā arī izglītības vērtību sistēma un mācīšanas un mācību metodes. Tieši mūsdienu skolotājam ir sev jāuzdod jautājums par to, ko un kā viņi mācīs savās stundās, kā virzīs bērnus uz izaugsmi un attīstību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants